Klanten België

TheeXpress.nl  ( Ki-Line V.O.F.)
Alkesingel 2
7927 AT  Alteveer de Wolden
Nederland
Tel.: +31 85 3010 614



E-mail: info@theeXpress.nl
Openingstijden kantoor:
Maandag: 09:00-12:00
Dinsdag: 09:00-12:00
Woensdag: 09:00-12:00
Donderdag: 09:00-12:00
Vrijdag: 09:00-12:00
Zaterdag: gesloten


Verzendkosten naar België
Voor onze Belgische klanten zijn er afwijkende verzendtarieven.
Dit wordt automatische aangegeven bij het opgeven van uw huisadres.

Voor de duidelijkheid!
Wij kennen twee typen verzendwijzen:

A: Thee in kleine hoeveelheden die verpakt kunnen worden voor brievenbus post.
    Standaard kost dit naar België € 7,95
    Verzendkosten voor brievenbus gaat op gewicht en is relatief duur t.o.v een pakketje.
B: Thee in grotere hoeveelheden die verpakt worden voor pakketpost.
    Tot een bestelbedrag van € 44,95 betaalt u als klant in België tijdelijk als actie slechts € 7,75 (normaal € 9,95) verzendkosten.
     
Bij een bestelling boven € 44,95 krijgt u tijdelijk tot 31 dec. 2017 een korting van € 5,95 op de verzendkosten,u betaalt dan nog slechts € 4,00
    
aan verzendkosten.


 


Niet thuis wachten, maar zelf langsgaan bij een PostNL-locatie. Met ruim 800 locaties in België is er altijd een ophaalpunt in de buurt. 







Snelle levering:

Wij verzenden uw bestelling naar België met PostNL.
Wij streven er naar om bestellingen op werkdagen voor 12.00 uur op dezelfde dag nog te verzenden.
Verzendtijd naar België is doorgaans 1 tot 2 werkdagen.
Indien het een pakje is ontvangt u van ons de Track & Trace gegevens zodat u de levering kunt volgen.
Bij een kleine bestelling die valt onder brievenbus post zijn geen track & trace gegevens mogelijk.
Doorgaans duurt brievenbus post iets langer dan pakketpost.

Tip.
Zorg dat u thuis bent om het pakketje aan te nemen.
Of vermeld op uw voordeur dat het pakje afgeleverd moet worden bij één van uw buren.
Het pakje wordt 2x aangeboden en daarna wordt het teruggezonden naar Nederland.
Het opnieuw verzenden is niet gratis en deze kosten moeten wij volledig aan u doorberekenen.

Juistheid van uw adresgegevens.

De door u opgegeven adresgegevens nemen wij exact over.

Heeft u daar fouten in gemaakt waardoor het pakketje retour gestuurd wordt, dan moeten wij de kosten om het opnieuw te verzenden aan u volledig doorberekenen.
 

Meerdere keren niet thuis!
Indien uw pakket retour wordt gezonden door PostNL omdat u meerdere malen niet thuis was om het in ontvangst te nemen zal het pakket retour gezonden naar ons adres. Deze kosten komen (€ 9,95) ten laste van de klant. De kosten € 9,95) om het pakje wederom toe te zenden komen ten laste van de klant.
Om dit te voorkomen kunt u vooraf aangeven om het pakje naar een alternatief adres te zenden waar het pakje wel in ontvangst genomen kan worden!



Bestelprocedure voor Belgische klanten:

  1. Kies bij de afhandeling van uw bestelling de gewenste betaalmethode.
  2. Voor België kunt u betalen met Mister Cash betaalsysteem of een andere creditcard systeem.
  3. U kunt ook het totaalbedrag overmaken op onze bankrekening.
  4. Hiervoor heeft u onze IBAN nummer nodig
  5. Internationaal betalen
    IBAN: NL38 KNAB 0255 8931 75
    Bank: KNAB     Ten name van Ki-Line te Alteveer de Wolden
  6. Vermeld altijd uw naam en referentienummer bij uw betaling! 
  7. Zodra uw betaling is bijgeschreven op onze bankrekening wordt uw bestelling verzonden.

1164838 bezoekers (3640784 hits) sinds 22-11-2010
Powered by webXpress