Klanten België

TheeXpress.nl  ( Ki-Line V.O.F.)
Jan Haarstraat 12
7927 TC Alteveer de Wolden
Nederland
Tel.: +31 85 3010 614



E-mail: info@theeXpress.nl
Openingstijden kantoor:
Maandag: 09:00-16:00
Dinsdag: 09:00-16:00
Woensdag: 09:00-16:00
Donderdag: 09:00-16:00
Vrijdag: 09:00-12:00
Zaterdag: gesloten


Verzendkosten naar België
Voor onze Belgische klanten zijn er afwijkende verzendtarieven.
Dit wordt automatische aangegeven bij het opgeven van uw huisadres.

Voor de duidelijkheid!
Verzenden naar België via GLS kost € 11,00. Om het voor u als Belgische klant betaalbaar te houden berekenen slechts € 5,95
Dat betekent een korting voor u van € 5,05 !

Bij bestellingen boven de € 75,-  zijn de verzendkosten GRATIS!

Kijk bij GLS wat het verzenden normaal kost van Nederland naar België  GLS verzendkosten België

 


Niet thuis wachten, maar zelf langsgaan bij een GLS service-locatie. Met ruim 800 locaties in België is er altijd een ophaalpunt in de buurt. 







Hoe lang is de levertijd van uw bestelling?

Het afvullen en verpakken van thee komt vrij precies en is tijdrovend.
In de regel hebben wij alles in voorraad.

Wij streven er naar indien uw bestelling besteld is op werkdagen voor 12.00 uur dezelfde dag te verzenden.
Door de zeer grote drukte bij de vervoersdiensten kan ondanks dat wij direct verzenden de levertijd oplopen tot enkele dagen! (hier hebben wij geen invloed op) Houdt daar a.u.b rekening mee.
GLS levert niet op zaterdagen. Verzonden bestellingen op vrijdag worden in de loop van de volgende week bezorgd.
Bij bestellingen van één soort van 1 kg of meer kunnen de levertijden iets langer zijn. (ca.1 week)

Bestellingen na vrijdag 12.00 uur, zaterdags en zondags worden op de eerste werkdag na het weekend (maandag) door ons verwerkt en verzonden. Deze bestellingen worden dan in de loop van de volgende week bezorgd door GLS.




Tip.
Zorg dat u thuis bent om het pakketje aan te nemen.
Of vermeld op uw voordeur dat het pakje afgeleverd moet worden bij één van uw buren.

Juistheid van uw adresgegevens.

De door u opgegeven adresgegevens nemen wij exact over.

Heeft u daar fouten in gemaakt waardoor het pakketje retour gestuurd wordt, dan moeten wij de kosten om het opnieuw te verzenden aan u volledig doorberekenen.
 


 


Bestelprocedure voor Belgische klanten:

  1. Kies bij de afhandeling van uw bestelling de gewenste betaalmethode.
  2. Voor België kunt u betalen met Mister Cash betaalsysteem of een andere creditcard systeem.
  3. U kunt ook het totaalbedrag overmaken op onze bankrekening.
  4. Hiervoor heeft u onze IBAN nummer nodig
  5. Internationaal betalen
    IBAN: NL38 KNAB 0255 8931 75   Bic code KNAB bank is  KNABNL2H
    Bank: KNAB     Ten name van Ki-Line te Alteveer de Wolden
  6. Vermeld altijd uw naam en referentienummer bij uw betaling! 
  7. Zodra uw betaling is bijgeschreven op onze bankrekening wordt uw bestelling verzonden.

2132718 bezoekers (6242700 hits) sinds 22-11-2010
Powered by webXpress